استاد رائفی پور

استاد رائفی پور-سخنرانی،مقالات و بیانیه ها و مصاحبه ها

استاد رائفی پور

استاد رائفی پور-سخنرانی،مقالات و بیانیه ها و مصاحبه ها

عملکردی شایسته ی تعجب !!!

"به نام او"

متنی که در ادامه مطلب می خوانید توسط برخی از دانشجویان کانون مهدویت سنا در دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهیه شده که به پشت صحنه برخی اقدامات آقای فراهانی (منتقد افراطی استاد رائفی پور) می پردازد.

"بسم الله الرحمن الرحیم"

"و لا تقف ما لیس لک به علم انّ السّمع و البصر والفواد کلّ اولئک کان عنه مسئولا"

سوره مبارکه اسرا_آیه36

عصر روز دوشنبه هفته ای که گذشت(18/2/91) در دانشگاهمان مهمان ناخوانده ای (!) داشتیم که قریب 4-5 ساعت در نهاد رهبری حضور یافته بود (حضوری که از پیش از اذان ظهر تا حدود ساعت 17 به طول انجامید) و در نهایت هم ..... !

بگذارید کمی واضح تر صحبت کنم:

در روز دوشنبه 18/2/1391 خبر رسید که جناب آقای حسن فراهانی در اقدامی جالب به دانشگاه ما (علوم پزشکی آزاد تهران) تشریف آوردند و در اقدامی جالب تر در صدد گرفتن فیلم همایش دانشگاه با حضور استاد رائفی پور در تاریخ 11/2/1391 بر آمدند که در پاسخ به شبهاتی است که ایشان (آقای فراهانی)، در حضور دانشجویانی عجیب !!! که در تمام طول صحبت حتی سرفه ای، حرکتی ؛ نه حتی نفس کشیدنی! از خود بروز نمی دهند ؛ درباره ی استاد رائفی پور مطرح کرده بودند.

فیلم این همایش (11/2) طبق قولی که به دوستان داده شده بود، قرار بود در اسرع وقت به همکاری همسنگران جنبش مصاف تدوین شده و در اختیار دوست داران قرار گیرد، اما اینکه دلیل این همه عجله و اقدام شخص آقای فراهانی جهت گرفتن فیلم مراسم از چه رو بوده، میسپاریم به ذهن تیزهوش و بصیر دانشجویان و خوانندگان حق جو!

ایشان طبق صحبت نسبتا طولانی که در نهاد داشته اند به دنبال قولی که شخصا مبنی بر عدم پخش فیلم (!) و تنها مشاهده شخصی آن میدهند، فیلم تدوین نشده همایش را با ترفندی ستانده و دانشگاه را ترک میکنند.

لازم به ذکر است آن روز صحبت هایی توسط یکی از دانشجویان با ایشان صورت گرفت که دلیل اقدام آقای فراهانی را جویا شده بودند؛ 
که اشاره به تجربه ی این رویارویی(!) در قالب چند خط در فضای سایبری توسط این دانشجو با نظرات جالبی از جمله دعوتنامه ی بی نام و نشان و لا زمان و لا مکان!! به جلسه 3و4 پاسخ به استاد رائفی پور روبرو شد و هنوز هم متن این نامه در فضای سایبری موجود است. 

  http://mahdaviat-sana.blogfa.com/post-1181.aspx

و اما چند ساعت پس از دریافت فیلم (حدود 2-3 ساعت بعد) ایشان (آقای فراهانی) با شماره ی همراه کانون تماس گرفته و تهدید(!!!) به "پخش فیلم" و ساخت سایه روشن 2(!) می کنند و ضمنا با ادعای کذب و افترا زدن به ایشان در همایش 11/2، ما و استاد را متهم می سازند!

حال من مانده ام با چند سوال از دسته ی استفهامات تاکیدی و انکاری که قضاوتش بماند با شما دوستان و خوانندگان عزیز!

*برادر گرامی به نظر شما تشریف فرمایی تان به نهاد و صرف کردن این همه انرژی جهت از چنگ نهاد دراوردن فیلم مراسم پیش از تدوین آن موجب تحکیم شبهات مخالفان شما نمی شود؟!

*آیا قول خلاف واقع دادن (با توجه به تناقض قول شما به مسئولین نهاد و تماس شما با کانون مبنی بر قصد پخش فیلم) دور از شان اخلاقی هر مدعی نقد منصفانه و یا اصلا هر مدعی انتظاری نیست؟!

*آیا در این اقدام شما جایی برای اصل احترام به دانشجویان و برگزارکنندگان مراسم در نظر گرفته شده بود؟!

و...

این را بدانید که:

نه ما و نه استاد رائفی پور را بیم و باکی از پخش فیلمی که خود پیگیر آماده شدن سریعتر آن بوده و هستیم ، نیست!

و اتفاق اخیر به موقع و در صورت نیاز مورد استفاده ما جهت مطالبه حقوق اخلاقی-دانشجویی مان قرار خواهد گرفت.
در این مطلب کوتاه خواستم دوستان و همسنگرانمان بدانند که چون ریگی در کفش نداریم و با دوستانی که صادقانه در انتظار انتشار فیلم همایش دانشگاه علوم پزشکی واحد تهران هستند رو راست هستیم؛بگویم :

"جناب آقای د ک ت ر فراهانی" به قیمت ساعتها در نهاد رهبری دانشگاه ما نشستن و بدون اطلاع قبلی اهالی و مسئولین کانون مهدویت سنا اقدام به گرفتن فیلم تدوین نشده مراسم کرده اندو هر گونه استفاده از این فیلم توسط ایشان (به خصوص با سیاق دور از صداقت "برش بخشهایی از سخنرانی") مورد رضایت صاحبان حق معنوی آن نمی باشد.

در آخر....

این اتفاق به نظر حقیر, بدون شرح نیز خود مصداقیست بر این کلام که :

"تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل..."

***
*جمعی از اعضاء کانون مهدویت سنا_دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران

--------------------

"""با نظرات خود حمایت یا عدم موافقت خود را با محتوای مطرح شده اعلام نمایید."""

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد3131 پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:28

آقای دکتر!
نه هرکه طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاهداری و آئین سروری داند
من نه طرفدار رائفی پور هستم و نه با او دشمنی دارم، صرفا تا حالا از نتایج تحقیقاتش که در قالب سخنرانی ها شنیده ام استفاده های خوبی کرده ام. اما اگر روزی احساس کنم او هم مانند شما از مباحث مورد اقبال جامعه(آن هم چنین مباحثی!) قصد کسب منافع شخصی و اقناع هواهای نفسانی دارد بی درنگ در ذهن و گفت و عمل خود دشمن او خواهم بود...این عرصه جای معلق بازی نیست آقای دکتر!!!
عرض خود می بری و زحمت ما می داری...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد